Livrare

Livrarea Produselor – livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern . Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al distribuitorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este de 2 – 5  zile lucrătoare. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

Comenzile vor fi expediate prin FanCourier și prin Poșta Română.

Costul de livrare este 19 RON în toate orașele din România. Comenzile cu livrare în afara arieri de acoperie a FanCourier (vezi lista) vor fi expediate prin Poșta Română.

Vânzătorul va depune eforturi rezonabile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor comercializate.